ניסית להטעין בעמדה שלנו ונתקלת בבעיה?

המוקד שלנו זמין 24/7, אבל רגע לפני שמרימים טלפון - שווה לבדוק אם יש כאן פתרון מהיר בשבילך.
כאן תמצאו תשובות מפורטות לשאלות נפוצות, שיקצרו לכם זמן ותהליכים.
חשוב לוודא שוהצ'יפ בצרור המפתחות לא צמוד / קרוב לצ'יפים נוספים, לודגמא של חדר כושר  
אם יש מספר צ'יפים על אותו צרור המפתחות או בקרבת הצ'יפ של ON, זה עשוי לבלבל את קורא הכרטיסים בעמדה ולמנוע זיהוי. 
יש לקרב את הצ'יפ עד שמיעת צפצוף מהעמדה ואז להרחיק.
כדי שהעמדה תזהה את הצ'יפ כהלכה חשוב להצמיד אותו עד לשמיעת הצפצוף ואז מיד להזיזו. חשוב לדעת שאם מקרבים את הצ'יפ ומזיזים אותו לפני שמיעת הצפצוף או אם מצמידים את הצ'יפ באופן ממושך הטעינה לא תתחיל.
איזה כיף,
טעינה נעימה!
מצטערים לשמוע,
במידה והפרדת ועשית את כלל התהליך ועדיין הרכב לא נטען יש לפנות למוקד התמיכה שלנו שזמין 24/7 ב- 2108*
חשוב לוודא שהרכב כבוי ונעול
אחרי שנעלת וכיבית את הרכב יש לנתק את כבל הטעינה, להחזירו לעמדה ולהתחיל מחדש את הטעינה. 
הכוונה היא שצריך להחזיר את כבל הטעינה אל העמדה ולחבר מחדש לרכב ולהפעיל מחדש את הטעינה באמצעות הצ'יפ או האפליקציה.
איזה כיף,
טעינה נעימה!
חשוב להקפיד שכל התהליך מרגע חיבור אקדח הטעינה לרכב לבין הפעלת הטעינה באפליקציה לא לוקח יותר מ-30 שניות
מצטערים לשמוע,
מומלץ להתקשר למוקד התמיכה שלנו שזמין 24/7 ב2108*
איזה כיף,
טעינה נעימה!
יש לבדוק האם לחצן המצוקה לחוץ (כפתור אדום בצורת פטריה)
ו/או האם המטען אדום באפליקציה.
לחצן המצוקה נמצא על גבי המטען, לעיתים עם מכסה ולעיתים גלוי. הוא נראה כפטריה אדומה וכשהוא לא לחוץ הוא בולט בכסנטימטר אחד או שניים משטח הפנים של העמדה
מדובר בתקלה שמערך השירות שלנו מכיר, אפשר לנסות לשחרר את הלחצן (סיבוב לצד שמאל / ימין) וייתכן שהאיפוס יעלה את המטען מחדש והוא יעבוד. 
איזה כיף,
טעינה נעימה
מצטערים לשמוע
מומלץ להתקשר למוקד שלנו שזמין 24/7 ב-2108* כדי שיבדקו האם ניתן לתקן את התקלה מרחוק ואם לא, אז יוכלו לעזור לאתר עמדה חלופית קרובה
קודם כל, חשוב לבדוק האם לרכב יש מגבלת טעינה בהגדרת היצרן שמייצרת את הפער בקצב הטעינה
למרבית הרכבים החשמליים יש הגבלה על קצב הטעינה בעמדות AC ועמדות DC, כך למשל גם אם מתחברים לעמדת AC שיודעת לתת 22KW אבל הרכב מוגבל ל-11KW בפועל ההספק המקסימלי שיקבל יהיה 11KW.
האם יש עוד רכב שמחובר לטעינה במקביל אליך באותה העמדה?
כאשר שני רכבים מחוברים לעמדה בעצם ההספק המקסימלי שלה מתחלק בין שני הרכבים ולכן קצב הטעינה פוחת.
ניתן לעבור לעמדה מהירה יותר או עמדה שבה אין רכב נוסף שמחובר. כל המידע זמין עבורך באפליקציה שלנו ON-EV וכן ניתן להיעזר במוקד שלנו שזמין 24/7 ב2108*.
יש עוד גורמים שיכולים להשפיע כמו אחוז סוללה שלא בין 20%-80%, מזג האוויר והכנת הרכב לקראת הטעינה. שווה להכיר כדי להיערך לטעינה הבאה :) (מצב הסוללה משפיע מאוד על קצב הטעינה! אם הסוללה במצב של פחות מ-20% או יותר מ-80% חשוב לקחת בחשבון שקצב הטעינה יהיה איטי בצורה משמעותית. בנוסף, במזג אויר קר קצב הטעינה יהיה יותר נמוך מאשר במזג אויר חמים. כמו כן, ברכבים מסוימים כמו טסלה, ניתן להכניס את הסוללה למצב PRECHARGING כאשר מנווטים אל העמדה כדי להביא לקצב טעינה מיטבי.)
קודם כל, חשוב לבדוק האם לרכב יש מגבלת טעינה בהגדרת היצרן שמייצרת את הפער בקצב הטעינה
למרבית הרכבים החשמליים יש הגבלה על קצב הטעינה בעמדות AC ועמדות DC, כך למשל גם אם מתחברים לעמדת AC שיודעת לתת 22KW אבל הרכב מוגבל ל-11KW בפועל ההספק המקסימלי שיקבל יהיה 11KW.
ניתן לפנות ליצרן הרכב, ייתכן שיש שדרוג גירסא שיכול להיטיב את קצב הטעינה במקרים אלה. להבא, כדאי לתכנן את הטעינה לטווח שבין 20%-80%
בכיף,
המוקד שלנו זמין 24/7 ב-2108*
איזה כיף,
טעינה נעימה!
Afcon Go Afcon Go

שאלות תשובות