ניסית להטעין בעמדה שלנו ונתקלת בבעיה?
המוקד שלנו זמין 24/7, אבל רגע לפני שמרימים טלפון - שווה לבדוק אם יש כאן פתרון מהיר בשבילך.כאן תמצאו תשובות מפורטות לשאלות נפוצות, שיקצרו לכם זמן ותהליכים.
טעינה נעימה!
במידה והפרדת ועשית את כלל התהליך ועדיין הרכב לא נטען יש לפנות למוקד התמיכה שלנו שזמין 24/7 ב- 2108*
טעינה נעימה!
מומלץ להתקשר למוקד התמיכה שלנו שזמין 24/7 ב2108*
טעינה נעימה!
ו/או האם המטען אדום באפליקציה.
טעינה נעימה
מומלץ להתקשר למוקד שלנו שזמין 24/7 ב-2108* כדי שיבדקו האם ניתן לתקן את התקלה מרחוק ואם לא, אז יוכלו לעזור לאתר עמדה חלופית קרובה
המוקד שלנו זמין 24/7 ב-2108*
טעינה נעימה!
שאלות תשובות
למרבית הרכבים החשמליים יש הגבלה על קצב הטעינה בעמדות AC ועמדות DC, כך למשל גם אם מתחברים לעמדת AC שיודעת לתת 22KW אבל הרכב מוגבל ל-11KW בפועל ההספק המקסימלי שיקבל יהיה 11KW. לכן, קודם כל חשוב לבדוק האם לרכב יש מגבלת טעינה בהגדרת היצרן שמייצרת את הפער בקצב הטעינה.
אם לפי הגדרות היצרן הקצב לא אמור להיות מוגבל שווה לבדוק האם יש עוד רכב שמחובר לטעינה במקביל אליך באותה העמדה.כאשר שני רכבים מחוברים לעמדה בעצם ההספק המקסימלי שלה מתחלק בין שני הרכבים ולכן קצב הטעינה פוחת. ניתן לעבור לעמדה מהירה יותר או עמדה שבה אין רכב נוסף שמחובר. כל המידע זמין עבורך באפליקציה שלנו ON-EV וכן ניתן להיעזר במוקד שלנו שזמין 24/7 ב2108*.
אם אין עוד רכב מחובר ואין הגבלה של הרכב עצמו אבל עדיין הרכב לא מטעין בקצב הצפוי, כדאי להכיר עוד גורמים שיכולים להשפיע על קצב הטעינה. למשל, קצב טעינה אופטימאלי הוא בין כשהסוללה בין 20%-80%. בטווח התחתון או העליון הטעינה הרבה יותר איטית. בנוסף, מזג אוויר קר מאוד מאט את קצב הטעינה וברכבים מסוימים כמו טסלה, ניתן להכניס את הסוללה למצב PRECHARGING כאשר מנווטים אל העמדה כדי להביא לקצב טעינה מיטבי.
שווה להכיר כדי להיערך לטעינה הבאה 🙂
אם עדין תרצו לדבר עם נציג שלנו, המוקד שלנו זמין 24/7 ב-2108*
במקרה שעמדת הטעינה לא מגיבה, יש לבדוק האם המטען אדום באפליקציה או אם לחצן המצוקה לחוץ (כפתור אדום בצורת פטריה). לחצן המצוקה נמצא על גבי המטען, לעיתים עם מכסה ולעיתים גלוי. הוא נראה כפטריה אדומה וכשהוא לא לחוץ הוא בולט בכסנטימטר אחד או שניים משטח הפנים של העמדה.
אם המטען אדום / הלחצן לחוץ – מדובר בתקלה שמערך השירות שלנו מכיר, אפשר לנסות לשחרר את הלחצן (סיבוב לצד שמאל / ימין) וייתכן שהאיפוס יעלה את המטען מחדש והוא יעבוד.
אם האיפוטס לא עבד, מומלץ להתקשר למוקד שלנו שזמין 24/7 ב-2108* כדי שיבדקו האם ניתן לתקן את התקלה מרחוק ואם לא, אז יוכלו לעזור לאתר עמדה חלופית קרובה
דבר ראשון חשוב לוודא שהרכב כבוי ונעול, בחלק מהרכבים זה תנאי להתחלת הטעינה.
דבר שני חשוב לוודא שלא עברו יותר מ-30 שניות מרגע הכנסת כבל הטעינה לרכב ועד להעברת הצ'יפ / הפעלת הטעינה באפליקציה. אם עברו יותר מ-30 שניות, מומלץ להחזיר את הכבל למקומו ולהתחיל מחדש.
אם האכב כבוי ונעול ולא עברו יותר מ-30 שניות מרגע הכנסת הכבל לרכב ועד להפעלת הטעינה, מומלץ להתקשר למוקד שלנו שזמין 24/7 בטלפון 2108*.
קודם כל חשוב לוודא שחיכית מספר שניות עד לשמיעת צפצוף שמעיד על כך שהצ'יפ זוהה. אם מעבירים אותו מהר מדי, לפעמים המטען לא מספיק לקלוט את הנתונים. מיד לאחר שמיעת הצפצוף יש להזיז את הצ'יפ, אם משאירים אותו צמוד למטען למשך יותר מדי זמן הדבר גם עשוי להפריע לזיהוי שלו. אם פעלת כך ועדיין המטען לא מזהה את הצ'יפ, מומלץ להתקשר למוקד שלנו שזמין 24/7 ויוכל לתת מענה מיידי ב2108*.
אפשר לעקוב בקלות אחרי היסטוריית הטעינה והחיובים שלך באפליקציית ON בתפריט >> "תנועות וחיובים" >> "היסטורית טעינה" >> "חשבוניות".
ניתן לרכוש את כבל הטעינה אצל מגוון משווקים. לרכישת כבל ב-10% הנחה ללקוחות ON לחצו כאן והזינו את קוד ההטבה ON10.
עמדות ה-DC המהירות מגיעות עם כבל מובנה מסוג CCS ובחלק מהעמדות יש גם אקדח עם חיבור CHAdeMO.
עמדות טעינה מסוג AC לרוב לא מגיעות עם כבל מובנה, וצריך להביא כבל באופן שיחבר בין העמדה לרכב. בכל מקרה, אנחנו ממליצים לבדוק מראש באפליקציה. להסבר על סוגי החיבורים בעמדה שאליה אתם רוצים להגיע.
כאן לקוחות ON יכולים לרכוש כבל טעינה ב-10% הנחה עם הקוד ON10.
כל עמדות ה-AC של ON מתאימות לחיבור TYPE2 ולעמדות ה-DC יש חיבור CCS לפי התקן האירופאי ולעיתים גם חיבור CHADEMO. כמובן שברשת ON תמצאו כל קצב טעינה שתרצו, החל מ-11KW ועד 360KW, בפריסה ארצית. כדאי לבדוק את הגדרות יצרן הרכב מראש גם מבחינת סוג החיבור וגם מבחינת קצב הטעינה. למשל, ברכבי פלאג-אין לא תמיד ניתן להתחבר לעמדות DC, או למשל יש רכבים יפניים עם חיבור מסוג CHADEMO. ברכבים עצמם גם יש מגבלה על קצב הטעינה שהרכב יודע לקבל, אז כדאי להכיר אותה כדי לבחור את העמדה עם קצב הטעינה הרלוונטי עבורכם.
בטח! המוקד המקצועי שלנו זמין בשבילך 24/7 במספר 2108*.
אם משהו לא עובד כמו שצריך בעמדת הטעינה או שנתקעת עם משהו – אנחנו ממליצים קודם כל לתת קפיצה לעמוד השאלות והתשובות שלנו ולבדוק אם יש שם פתרון. אם לא מצאת שם תשובה שתעזור, אנחנו זמנים בשבילך במוקד התמיכה הטלפוני 24/7 ב-2108*. ברוב המוחלט של המקרים אנחנו נוכל לעזור לך מרחוק ולפתור את הבעיה, ואם צריך, גם נעזור לך למצוא עמדה חלופית.
נכנסים דרך התפריט הימני באפליקציה ל-"כרטיסים" ומזמינים כרטיס חדש. אחרי שהוא מגיע, חוזרים לשם ומזינים את המספר שעל הצ'יפ. חשוב לשים לב – במקרה כזה הצ'יפ נשלח דרך הדואר ללא עלות, ואין אחריות או אפשרות מעקב למשלוח. כדי לקבל את הצ'יפ במשלוח אקספרס עם מעקב דרך חברת שליחויות (בתשלום נוסף) לוחצים פה כדי להגיע לאתר אפקון.
נכנסים למסך הראשי באפליקציה ורושמים את העיר, המיקום שלכם או מספר העמדה שרוצים. בנוסף, אפשר לראות בתפריט הימני את כל העמדות בפריסה ארצית, להתמקד באזור וגם לעבור למצב רשימה כדי לראות פירוט של העמדות באזור שבחרתם במפה. מצד שמאל אפשר לסנן לפי מהירות העמדה שנוחה לכם, או לפי תוכניות משתמשים וזמינות של המטענים.
בכל הארץ ובכל מקום – בקניון, בתחנות דלק, ליד העבודה, במלון, במסעדה ועוד.
לאיתור עמדה בקלות באפליקציה לחצו כאן >>
איך מוצאים אותנו? מהר ובקלות – נכנסים למסך הראשי באפליקציה ורושמים את העיר, המיקום שלכם או מספר העמדה שרוצים. בנוסף, אפשר לראות בתפריט הימני את כל העמדות בפריסה ארצית, להתמקד באזור וגם לעבור למצב רשימה כדי לראות פירוט של העמדות באזור שבחרתם במפה. מצד שמאל אפשר לסנן לפי מהירות העמדה שנוחה לכם, או לפי תוכניות משתמשים וזמינות של המטענים.
יש שני סוגי טעינה: AC ו-DC.
טעינה מסוג AC היא טעינה בזרם חשמל גלי, לעומת טעינה מסוג DC שמתאפיינת בזרם ישר. קצב הטעינה בעמדות טעינה מסוג DC הוא מהיר יותר בגלל הספק ה-W של העמדה עצמה וכי רוב הרכבים בנויים לקבל יותר KW בזרם DC. טיפ מאיתנו: לא כל הרכבים יכולים להיטען מזרם DC, ומומלץ לבדוק את הגדרות הטעינה וקיבולת ה-KW של סוללת הרכב שלך לפני שמתכננים שיטות טעינה לרכב החל מעמדה ביתית ועד לטעינה ציבורית.
בטח! חשוב לסמן אישור קבלת דיוור באפליקציה כדי להנות מהנחות בלעדיות למטעיני רשת ON. אנחנו מבטיחים שאנחנו לא חופרים ושתמיד אפשר ללחוץ על "הסר" אם פחות מתאים לכם.
הנה כמה הטבות שכבר היו אצלנו: קפה או קרטיב במתנה באלונית, 50% הנחה למשחק חדר בריחה לנסיעות ארוכות, 25% הנחה על תפריטים בבתי קפה בקרבת עמדות טעינה, 10% הנחה על אביזרי טעינה באפקון ועוד.
כן, חוץ מהעמדות שנמצאות בחניונים ומתחמים עם שעות פעילות מוגבלות.
לכן כדאי לבדוק באפליקצית ON-EV את הפרטים על העמדה לפני שמגיעים להטעין בה. באפליקציה יש מידע בזמן אמת לגבי זמינות, תקינות ושעות הפעילות של כל עמדת טעינה.
אפשר לעקוב בקלות אחרי היסטוריית הטעינה והחיובים שלך באפליקציית ON בתפריט >> "תנועות וחיובים" >> "היסטורית טעינה" >> "חשבוניות".
ניתן לרכוש את כבל הטעינה אצל מגוון משווקים. לרכישת כבל ב-10% הנחה ללקוחות ON לחצו כאן והזינו את קוד ההטבה ON10.
עמדות ה-DC המהירות מגיעות עם כבל מובנה מסוג CCS ובחלק מהעמדות יש גם אקדח עם חיבור CHAdeMO.
עמדות טעינה מסוג AC לרוב לא מגיעות עם כבל מובנה, וצריך להביא כבל באופן שיחבר בין העמדה לרכב. בכל מקרה, אנחנו ממליצים לבדוק מראש באפליקציה. להסבר על סוגי החיבורים בעמדה שאליה אתם רוצים להגיע.
כאן לקוחות ON יכולים לרכוש כבל טעינה ב-10% הנחה עם הקוד ON10.
כל עמדות ה-AC של ON מתאימות לחיבור TYPE2 ולעמדות ה-DC יש חיבור CCS לפי התקן האירופאי ולעיתים גם חיבור CHADEMO. כמובן שברשת ON תמצאו כל קצב טעינה שתרצו, החל מ-11KW ועד 360KW, בפריסה ארצית. כדאי לבדוק את הגדרות יצרן הרכב מראש גם מבחינת סוג החיבור וגם מבחינת קצב הטעינה. למשל, ברכבי פלאג-אין לא תמיד ניתן להתחבר לעמדות DC, או למשל יש רכבים יפניים עם חיבור מסוג CHADEMO. ברכבים עצמם גם יש מגבלה על קצב הטעינה שהרכב יודע לקבל, אז כדאי להכיר אותה כדי לבחור את העמדה עם קצב הטעינה הרלוונטי עבורכם.
בטח! המוקד המקצועי שלנו זמין בשבילך 24/7 במספר 2108*.
אם משהו לא עובד כמו שצריך בעמדת הטעינה או שנתקעת עם משהו – אנחנו ממליצים קודם כל לתת קפיצה לעמוד השאלות והתשובות שלנו ולבדוק אם יש שם פתרון. אם לא מצאת שם תשובה שתעזור, אנחנו זמנים בשבילך במוקד התמיכה הטלפוני 24/7 ב-2108*. ברוב המוחלט של המקרים אנחנו נוכל לעזור לך מרחוק ולפתור את הבעיה, ואם צריך, גם נעזור לך למצוא עמדה חלופית.
אם יש לך טסלה, לגמרי אפשר! בערכות הניווט של טסלה יש אופציה מובנית לעשות PRECHARGING לפני שמגיעים לעמדה של רשת ON, ולהפיק את המקסימום מהטעינה.
ב-ON החיבור ללקוחות רשומים הוא ללא עלות. לרוב, טעינה בעמדת AC תעלה בין 85 אג' ל-1.7 ₪ לקוט"ש וטעינה בעמדת DC תעלה בין 1.8-2.5 ₪ לקוט"ש. המחיר יכול להשתנות בין עמדות ומיקומים ועשוי להשתנות בהתאם לשיקול דעתה של החברה. מחיר הטעינה זמין תמיד בזמן אמת באפליקצית ON-EV.
נכנסים דרך התפריט הימני באפליקציה ל-"כרטיסים" ומזמינים כרטיס חדש. אחרי שהוא מגיע, חוזרים לשם ומזינים את המספר שעל הצ'יפ. חשוב לשים לב – במקרה כזה הצ'יפ נשלח דרך הדואר ללא עלות, ואין אחריות או אפשרות מעקב למשלוח. כדי לקבל את הצ'יפ במשלוח אקספרס עם מעקב דרך חברת שליחויות (בתשלום נוסף) לוחצים פה כדי להגיע לאתר אפקון.
אפשר להטעין דרך האפליקציה גם בלי להירשם. במקרה כזה, צריך להכניס פרטי אשראי מחדש בכל הטענה. ההרשמה מהירה וקלה ויש לה המון יתרונות – התחברות לטעינה ללא דמי חיבור, טעינה יעילה וקלה יותר, אפשר לראות פרטים על היסטוריית הטעינות והחיובים שלכם ובכללי להנות מכל מה שהאפליקציה מציעה.
לוחצים פה ומורידים בקלות.
מורידים את אפליקציית ON, ממלאים כמה פרטים אישיים ואת פרטי אמצעי התשלום ומתחילים להטעין מהר, בקלות ובנוחות בכל פעם שצריך. בנוסף, אפשר גם לקשר צ'יפ פיזי לחשבון באפליקציה (להזמנת צ'יפ לוחצים כאן). אפשר גם תמיד לבחור לשלם כאורח.ת באפליקציה, כלומר ללא הרשמה. במקרה הזה צריך בכל טעינה למלא מחדש את פרטי האשראי וגם מפספסים הטבות כמו התחברות ללא דמי חיבור, הטבות למטעינים ועוד.
שימו לב – אין אפשרות לשלם באשראי ישירות בעמדה עצמה.
כדי לסיים טעינה בעמדות מעבירים את צי'פ הטעינה על האזור היעודי בעמדה או שפשוט מחליקים לעצירת הטעינה באפליקציית ON.
משהו לא עובד? תמיד ניתן להתקשר למוקד שלנו שזמין 24/7 ב-2108*.
לפני הכל, אנחנו ממליצים להוריד את אפליקציית ON פה בלינק ולהירשם.
עכשיו מתחילים: סורקים את קוד ה-QR שמעל לכבל הטעינה או מאתרים את הכבל דרך האפליקציה. מכניסים את הכבל לרכב ומקליקים באפליקציה על התחלת טעינה, או מעבירים את צ'יפ הטעינה על העמדה.
משהו לא עובד? תמיד ניתן להתקשר למוקד שלנו שזמין 24/7 ב-2108*.
המחיר ברשת הציבורית משתנה בין סוגי העמדות והמיקומים שלהן ולכן ניתן לחשב את העלות המשוערת לפי המחיר שמופיע באפליקציית ON. למשל, טעינת סוללה בקיבולת 70 קוט”ש בעמדה שבה המחיר הוא 2 ש”ח לקילוואט תעלה 140 ש”ח (70*2=140).
בהנחה שמצב הסוללה אופטימלי ואין הגבלות של יצרן הרכב, החישוב מתבסס על גודל הסוללה וקצב הטעינה של העמדה. אם סוללת רכב נטענת במלואה בקיבולת של 75 קוט”ש (קילוואט-שעה) בעמדת DC אולטרה מהירה בקצב של 150 קילוואט, הטעינה אמורה לקחת 30 דקות. החישוב הוא כזה: 150 קילוואט בשעה הם 2.5 קילוואט בדקה (150/60=2.5), ולכן כדי להטעין 75 קילוואט צריך 30 דקות (75/2.5=30).
ניתן לרכוש את כבל הטעינה אצל מגוון משווקים. לרכישת כבל ב-10% הנחה ללקוחות ON לחצו כאן והזינו את קוד ההטבה ON10.
יש שני סוגי טעינה: AC ו-DC.
טעינה מסוג AC היא טעינה בזרם חשמל גלי, לעומת טעינה מסוג DC שמתאפיינת בזרם ישר. קצב הטעינה בעמדות טעינה מסוג DC הוא מהיר יותר בגלל הספק ה-W של העמדה עצמה וכי רוב הרכבים בנויים לקבל יותר KW בזרם DC. טיפ מאיתנו: לא כל הרכבים יכולים להיטען מזרם DC, ומומלץ לבדוק את הגדרות הטעינה וקיבולת ה-KW של סוללת הרכב שלך לפני שמתכננים שיטות טעינה לרכב החל מעמדה ביתית ועד לטעינה ציבורית.
בוודאי. רשת ON מתמחה בפתרונות לרשויות, עיריות ומועצות אזוריות. לדוגמא נהריה, עמק המעיינות, עמק חפר, מועצה אזורית תמר, חולון, רחובות, אשדוד, מודיעין ועוד! מומלץ ליצור איתנו קשר דרך העמוד העסקי כאן כדי לקבל פרטים נוספים.
יש לנו מספר מודלים של עבודה עם יזמים לטובת הצטרפות לרשת הטעינה ON. נשמח שתצרו איתנו קשר דרך הטופס בעמוד העסקי כאן ואנחנו כבר נדע לשאול אתכם את כל השאלות הנכונות כדי להבין אם ואיך נכון להתקדם יחד. לפני שיוצרים קשר יש לוודא כי השטח לגביו אתם פונים הוא אכן פרטי בטאבו ומה גודל חיבור החשמל במקום.