קצב הטעינה של העמדה לא תואם את ההספק שכתוב עליה
למרבית הרכבים החשמליים יש הגבלה על קצב הטעינה בעמדות AC ועמדות DC, כך למשל גם אם מתחברים לעמדת AC שיודעת לתת 22KW אבל הרכב מוגבל ל-11KW בפועל ההספק המקסימלי שיקבל יהיה 11KW. לכן, קודם כל חשוב לבדוק האם לרכב יש מגבלת טעינה בהגדרת היצרן שמייצרת את הפער בקצב הטעינה.
אם לפי הגדרות היצרן הקצב לא אמור להיות מוגבל שווה לבדוק האם יש עוד רכב שמחובר לטעינה במקביל אליך באותה העמדה.כאשר שני רכבים מחוברים לעמדה בעצם ההספק המקסימלי שלה מתחלק בין שני הרכבים ולכן קצב הטעינה פוחת. ניתן לעבור לעמדה מהירה יותר או עמדה שבה אין רכב נוסף שמחובר. כל המידע זמין עבורך באפליקציה שלנו ON-EV וכן ניתן להיעזר במוקד שלנו שזמין 24/7 ב2108*.
אם אין עוד רכב מחובר ואין הגבלה של הרכב עצמו אבל עדיין הרכב לא מטעין בקצב הצפוי, כדאי להכיר עוד גורמים שיכולים להשפיע על קצב הטעינה. למשל, קצב טעינה אופטימאלי הוא בין כשהסוללה בין 20%-80%. בטווח התחתון או העליון הטעינה הרבה יותר איטית. בנוסף, מזג אוויר קר מאוד מאט את קצב הטעינה וברכבים מסוימים כמו טסלה, ניתן להכניס את הסוללה למצב PRECHARGING כאשר מנווטים אל העמדה כדי להביא לקצב טעינה מיטבי.
שווה להכיר כדי להיערך לטעינה הבאה :)
אם עדין תרצו לדבר עם נציג שלנו, המוקד שלנו זמין 24/7 ב-2108*