שאלות תשובות
למרבית הרכבים החשמליים יש הגבלה על קצב הטעינה בעמדות AC ועמדות DC, כך למשל גם אם מתחברים לעמדת AC שיודעת לתת 22KW אבל הרכב מוגבל ל-11KW בפועל ההספק המקסימלי שיקבל יהיה 11KW. לכן, קודם כל חשוב לבדוק האם לרכב יש מגבלת טעינה בהגדרת היצרן שמייצרת את הפער בקצב הטעינה.
אם לפי הגדרות היצרן הקצב לא אמור להיות מוגבל שווה לבדוק האם יש עוד רכב שמחובר לטעינה במקביל אליך באותה העמדה.כאשר שני רכבים מחוברים לעמדה בעצם ההספק המקסימלי שלה מתחלק בין שני הרכבים ולכן קצב הטעינה פוחת. ניתן לעבור לעמדה מהירה יותר או עמדה שבה אין רכב נוסף שמחובר. כל המידע זמין עבורך באפליקציה שלנו ON-EV וכן ניתן להיעזר במוקד שלנו שזמין 24/7 ב2108*.
אם אין עוד רכב מחובר ואין הגבלה של הרכב עצמו אבל עדיין הרכב לא מטעין בקצב הצפוי, כדאי להכיר עוד גורמים שיכולים להשפיע על קצב הטעינה. למשל, קצב טעינה אופטימאלי הוא בין כשהסוללה בין 20%-80%. בטווח התחתון או העליון הטעינה הרבה יותר איטית. בנוסף, מזג אוויר קר מאוד מאט את קצב הטעינה וברכבים מסוימים כמו טסלה, ניתן להכניס את הסוללה למצב PRECHARGING כאשר מנווטים אל העמדה כדי להביא לקצב טעינה מיטבי.
שווה להכיר כדי להיערך לטעינה הבאה 🙂
אם עדין תרצו לדבר עם נציג שלנו, המוקד שלנו זמין 24/7 ב-2108*
דבר ראשון חשוב לוודא שהרכב כבוי ונעול, בחלק מהרכבים זה תנאי להתחלת הטעינה.
דבר שני חשוב לוודא שלא עברו יותר מ-30 שניות מרגע הכנסת כבל הטעינה לרכב ועד להעברת הצ'יפ / הפעלת הטעינה באפליקציה. אם עברו יותר מ-30 שניות, מומלץ להחזיר את הכבל למקומו ולהתחיל מחדש.
אם האכב כבוי ונעול ולא עברו יותר מ-30 שניות מרגע הכנסת הכבל לרכב ועד להפעלת הטעינה, מומלץ להתקשר למוקד שלנו שזמין 24/7 בטלפון 2108*.
קודם כל חשוב לוודא שחיכית מספר שניות עד לשמיעת צפצוף שמעיד על כך שהצ'יפ זוהה. אם מעבירים אותו מהר מדי, לפעמים המטען לא מספיק לקלוט את הנתונים. מיד לאחר שמיעת הצפצוף יש להזיז את הצ'יפ, אם משאירים אותו צמוד למטען למשך יותר מדי זמן הדבר גם עשוי להפריע לזיהוי שלו. אם פעלת כך ועדיין המטען לא מזהה את הצ'יפ, מומלץ להתקשר למוקד שלנו שזמין 24/7 ויוכל לתת מענה מיידי ב2108*.
במקרה שעמדת הטעינה לא מגיבה, יש לבדוק האם המטען אדום באפליקציה או אם לחצן המצוקה לחוץ (כפתור אדום בצורת פטריה). לחצן המצוקה נמצא על גבי המטען, לעיתים עם מכסה ולעיתים גלוי. הוא נראה כפטריה אדומה וכשהוא לא לחוץ הוא בולט בכסנטימטר אחד או שניים משטח הפנים של העמדה.
אם המטען אדום / הלחצן לחוץ – מדובר בתקלה שמערך השירות שלנו מכיר, אפשר לנסות לשחרר את הלחצן (סיבוב לצד שמאל / ימין) וייתכן שהאיפוס יעלה את המטען מחדש והוא יעבוד.
אם האיפוטס לא עבד, מומלץ להתקשר למוקד שלנו שזמין 24/7 ב-2108* כדי שיבדקו האם ניתן לתקן את התקלה מרחוק ואם לא, אז יוכלו לעזור לאתר עמדה חלופית קרובה
בוודאי. רשת ON מתמחה בפתרונות לרשויות, עיריות ומועצות אזוריות. לדוגמא נהריה, עמק המעיינות, עמק חפר, מועצה אזורית תמר, חולון, רחובות, אשדוד, מודיעין ועוד! מומלץ ליצור איתנו קשר דרך העמוד העסקי כאן כדי לקבל פרטים נוספים.
יש לנו מספר מודלים של עבודה עם יזמים לטובת הצטרפות לרשת הטעינה ON. נשמח שתצרו איתנו קשר דרך הטופס בעמוד העסקי כאן ואנחנו כבר נדע לשאול אתכם את כל השאלות הנכונות כדי להבין אם ואיך נכון להתקדם יחד. לפני שיוצרים קשר יש לוודא כי השטח לגביו אתם פונים הוא אכן פרטי בטאבו ומה גודל חיבור החשמל במקום.
בהנחה שמצב הסוללה אופטימלי ואין הגבלות של יצרן הרכב, החישוב מתבסס על גודל הסוללה וקצב הטעינה של העמדה. אם סוללת רכב נטענת במלואה בקיבולת של 75 קוט”ש (קילוואט-שעה) בעמדת DC אולטרה מהירה בקצב של 150 קילוואט, הטעינה אמורה לקחת 30 דקות. החישוב הוא כזה: 150 קילוואט בשעה הם 2.5 קילוואט בדקה (150/60=2.5), ולכן כדי להטעין 75 קילוואט צריך 30 דקות (75/2.5=30).
המחיר ברשת הציבורית משתנה בין סוגי העמדות והמיקומים שלהן ולכן ניתן לחשב את העלות המשוערת לפי המחיר שמופיע באפליקציית ON. למשל, טעינת סוללה בקיבולת 70 קוט”ש בעמדה שבה המחיר הוא 2 ש”ח לקילוואט תעלה 140 ש”ח (70*2=140).
כן, חוץ מהעמדות שנמצאות בחניונים ומתחמים עם שעות פעילות מוגבלות.
לכן כדאי לבדוק באפליקצית ON-EV את הפרטים על העמדה לפני שמגיעים להטעין בה. באפליקציה יש מידע בזמן אמת לגבי זמינות, תקינות ושעות הפעילות של כל עמדת טעינה.
מ-ON ל-ON יש כאן כל מה שצריך כדי לטעון!
טעינה נעימה!
במידה והפרדת ועשית את כלל התהליך ועדיין הרכב לא נטען יש לפנות למוקד התמיכה שלנו שזמין 24/7 ב- 2108*
טעינה נעימה!
מומלץ להתקשר למוקד התמיכה שלנו שזמין 24/7 ב2108*
טעינה נעימה!
ו/או האם המטען אדום באפליקציה.
טעינה נעימה
מומלץ להתקשר למוקד שלנו שזמין 24/7 ב-2108* כדי שיבדקו האם ניתן לתקן את התקלה מרחוק ואם לא, אז יוכלו לעזור לאתר עמדה חלופית קרובה
המוקד שלנו זמין 24/7 ב-2108*
טעינה נעימה!
מ-ON ל-ON יש כאן כל מה שצריך כדי לטעון!